<

   Telefonie (VoIP)

Servicii unificate de telefonie, mesagerie vocală, fax și email pentru firme sau grupuri de firme localizate distribuit, realizate cu centrale telefonice de ultimă generație.

Avantaje:

  • Calitatea vocii: high definition.
  • Prețuri scăzute fată de telefonia clasică.
  • Instrumente de raportare avansate.
  • Mobilitate: Utilizatorii se pot conecta de oriunde din lume la centrala noastră IP si pot efectua apeluri fără costuri adiționale.
  • Portabilitate: Aveți posibilitatea de a păstra numerele de telefon existente la migrarea dinspre alt operator către OpticNet.

 

Funcționalități:

  • Căsuță vocală.
  • Apel în așteptare.
  • Funcție ¨Call Hold¨.
  • Transfer.
  • Conferință.
  • Redirecționare apel.
  • Funcție “Nu deraja (Do Not Disturb)”.

 

Funcții opționale taxabile:

  • Centralistă virtuală automată.
  • IVR (Interactive Voice Response). Oferă posibilitatea de a lega sistemul de telefonie de aplicații CRM, ERP, etc prin API. Sistemul IVR poate oferi date în timp real extrase din aplicații.
  • Camere de audioconferință bidirecționale parolate. Accesul in camera de conferință se poate face din orice rețea de telefonie națională sau internațională pe baza unor coduri de acces.
  • Servicii call-center, statistici și monitorizare in funcție de cerințele clientului.